Splošni pogoji poslovanja

Splošno

Pravila in pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.


Pravila in pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine www.crkoljub.si (v nadaljevanju ”spletna trgovina”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne trgovine nakup (v nadaljevanju: ”kupec”). Spletno stran upravlja (v nadaljevanju ”trgovec”):

Mateja Jezernik s.p.
Tabor 54
3304 Tabor
Slovenija
E: info@crkoljub.si
TRR: SI56 6100 0001 3067 411
BIC: HDELSI22
Matična številka: 8820066000

Davčna številka: 67786235


Pravila in pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnikov in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovcem in kupcem.


Kupca zavezujejo Pravila in pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pravila in pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.


Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je družba vpisana),
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine (vsak izdelek iz spletne trgovine naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  • informacije o načinu plačila,
  • informacije o referenčni številki naročila,
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike s kupci.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb KUPITE SEDAJ odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:


NAROČILO SPREJETO

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca.


NAROČILO POTRJENO
Podjetje Mateja Jezernik s.p. v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Podjetje si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med stranko in podjetjem je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).


NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Trgovec po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun, in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca oz. je natisnjen račun priložen k dostavljenim izdelkom. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke ob njihovem prevzemu.


Odstop od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov trgovcu na objavljen elektronski naslov sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Rok za vračilo kupljenih izdelkov je 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Vračilo vplačanega zneska trgovec izvrši na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Trgovec se vseskozi trudi, da spremembe na spletnem mestu potekajo brezhibno, a se kljub temu lahko kdaj zgodi, da se pojavi kakšna napaka, pri čemer pa se trgovec zavezuje, da jo ob odkritju odpravi v najkrajšem možnem času. Kupec lahko trgovca na napako opozori s klicem ali elektronskim sporočilom.

V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti izdelek vrne ali po pošti na naslov trgovca ali ga osebno prinese na prevzemno mesto trgovca. Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Plačilo

Ob potrditvi naročila kupec izbere želeno možnost plačila blaga:

Plačilo predračuna

Na predračunu so navedeni naslednji podatki:

  • znesek naročila
  • številka bančnega računa spletne trgovine crkoljub.si
  • sklic naročila

Dobavni rok

Naročila, oddana med delavniki do 14. ure pregledamo še isti dan in ob preverljivem plačilu pošljemo naslednji delovnik (velja za izdelke, ki so na zalogi).
Pošiljke dostavlja Pošta Slovenije.

Dobavni rok za izdelke na zalogi je 1-4 delovnih dni.


Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1.
Cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini Črkoljub.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Podjejte Mateja Jezernik s.p. ima pravico spremeniti cene, če so bile le-te napačno vnesene v bazo spletne trgovine. O tem mora predhodno obvestiti stranko in se dogovoriti o poteku naročila.


Komunikacija

Z uporabnikom sme podjetje, ki upravlja spletno knjigarno Črkoljub.si, stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila trgovca bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • transparentno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj trgovec bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo trgovec izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila trgovca bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.


Stvarna napaka

Napaka je stvarna, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je trgovec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelek se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora kupec k trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in trgovcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi kupčevem zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati kupcu pisen odgovor.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Omejitev odgovornosti

Trgovec ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih v spletni trgovini, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletni strani trgovca je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta s strokovnjakom.

Trgovec ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja kupca ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina. Trgovec deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za kupce. V morebitnih sporih si prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Trgovec se ves čas trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Kupci lahko kadarkoli opozorijo trgovca na morebitne napake.


Pritožbe in spori

Mateja Jezernik s.p., upravitelj spletne trgovine crkoljub.si, mora kupcem omogočiti pritožbo po različnih komunikacijskih tokovih (po telefonu, pošti, e-pošti) in ga/jo vseskozi obveščati o statusu pritožbe.

V interesu podjetja je, da se vse pritožbe in morebitni spori rešujejo izvensodno, a vselej v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in drugimi, v Republiki Sloveniji veljavnimi zakoni.

Če stranka in podjetje spora ne moreta rešiti sporazumno, je za reševanje le-tega pristojno Okrožno sodišče v Celju.
Skladno z zakonskimi normativi Matej Jezernik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), v skladu s 4. odstavkom 32. člena ZlsRPS pa objavljamo povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS):

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Naslov za pritožbe:
Mateja Jezernik s.p.
Črkoljub – pritožba
Tabor 54
3304 Tabor
Slovenija
E: info@crkoljub.si